Na ogół zachowanie nastawione na konfrontacyjne rozwiązywanie istniejących problemów, rodzi irytację większości pracowników. Trudno się pracuje w poczuciu braku bezpieczeństwa zawodowego, koleżeńskiej wspólnoty, gdy więzy pracownicze nieformalne są nikłe a oficjalne niepewne. Niektórzy łatwiej się w takiej atmosferze odnajdą i wynika to z ich słabego faktycznie zainteresowania firmą a także specyficznych cech ich osobowości.
Szkolna Akademia Kultury
Dobre maniery to po prostu wybrana droga życia. Chcąc osiągnąć sukces w życiu osobistym lub zawodowym lepiej nie lekceważyć zasad, norm, obyczajów bo szybko okaże się, że nie pasujemy do „ towarzystwa” lub „ zespołu”. Jeśli mamy uwewnętrznione zasady właściwego zachowania , potrafimy elastycznie stosować je w różnych sytuacjach, w których się znajdziemy. Savoir Vivre nie jest wówczas zbiorem sztywnych reguł, ale sztuką wyrażania swojej osobowości . Luksus bycia sobą jest wtedy, gdy ze swobodą, naturalnie i bez stresu potrafimy znaleźć się wśród innych.
Szkolna Akademia Kultury zaprasza wszystkich , którzy mają ochotę na ciekawe spotkania, we wtorki 15.30
Niektóre z rezultatów naszych rozmów będzie można śledzić na stronie ZSH pod hasłem „ Szkolna Akademia Kultury”
czwartek, 6 marca 2014
O kulturze w pracy – kilka uwag
Na ogół zachowanie nastawione na konfrontacyjne rozwiązywanie istniejących problemów, rodzi irytację większości pracowników. Trudno się pracuje w poczuciu braku bezpieczeństwa zawodowego, koleżeńskiej wspólnoty, gdy więzy pracownicze nieformalne są nikłe a oficjalne niepewne. Niektórzy łatwiej się w takiej atmosferze odnajdą i wynika to z ich słabego faktycznie zainteresowania firmą a także specyficznych cech ich osobowości.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz